Syria & Jordan

Siria & Jordan – Inapoi in Europa – Partea 7

Picture 678    8 iunie – Lasam Aliaga in urma. Suntem mai atenti la flash-urile de pe contrasens si scapam de radare. In cateva ore suntem la Cannakale, de unde ne imbarcam pe un ferbot cu destinatia Europa – Ecobat. Desi citisem ca ar costa mai mult feribotul pe net, taxa a fost de toata jena – 8 lire de om.
In Ecobat, ne-am oprit la haleu si am mai stat la socializare cu un irlandez pe un fazer 600 mai vechi.
Din Ecobat am luat directia Kesan, Burger King , cumparaturi sa terminam lirele si granita greceasca.
La turci la vama am trecut ca prin branza, la greci erau nitel in pauza dar au revenit cu forte proaspete si a mers repede. Cand i-am dat pasaportul si a vazut romania nici nu s-a mai uitat in el. Nervos ne-a facut semn sa ii dam drumul si sa nu-l mai obosim cu problemele noastre . In schimb pe turcaleti ii controlau si la chiloti .Picture 703
Am mai mers cam 30 km, si cam pe langa Soufli, am pus cortu in boschete si somn.

Picture 671

9 iunie – Peste noapte a plouat. De lene nu am mai pus panza de ploaie la cort. M-au trezit picaturile de ploaie pe fata, dar tot de lene am tras sacu de dormit peste fata si acu ce-o vrea Allah. Allah a fost milostiv si nu ne-a udat tare.
De dimineata plecam, in granita bulgareasca trecem rapid si fara nici un incident, acelas drum plin de gropi pana la Simeonovgrad, de aici am incercat spre Stara Zagora si apoi Nova Zagora. Asfaltul a fost mai bun, dar plini de masini, full. Pe drum am vazut si o ditamai parada bulgareasca de moto.
De la Nova Zagora pana la Veliko Turnovo numai pe ploaie am mers, ca cizmele, cu viteza mica si inghetati. De la Veliko a devenit mai inseninat, dar cum am ajuns la romani, ploaie torentiala care parea ca nu se mai opreste. Cum mai sunt doar fo 60-70 km de la Giurgiu la Bucuresti, fie ce-o fi. Ne-a udat leoarca, cand am ajuns acasa si m-am dat jos mustea apa in cizme, banii uzi, totul ud, dar totusi, azi voi dormi in patul meu .

Picture 656Picture 675

Picture 681

Comments

comments

Click to comment

You must be logged in to post a comment Login